.

Beantwoord

Waarom word ik gebeld door een Russisch nummer?

  • 18 February 2016
  • 3 reacties
  • 3279 Bekeken

ik ben zojuist gebeld uit Rusland heb niet opgenomen maar ben vergeten nummer te noteren om dat nummer te kunnen blokeren kunnen Jullie zien wat het voor nummer was is dat te achterhalen
ben toe drie maal toe gebeld en heb niet opgenomen ik ken namelijk niemand uit Rusland
icon

Beste antwoord door Sean 19 February 2016, 11:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kan iemand zijn geweest die te goeder trouw een verkeerd nummer heeft gebeld. Is altijd mogelijk. Voorlopig gewoon negeren, de kans is groot dat dit eenmalig was.
Kan iemand zijn geweest die te goeder trouw een verkeerd nummer heeft gebeld. Is altijd mogelijk. Voorlopig gewoon negeren, de kans is groot dat dit eenmalig was.

zou kunnen, maar het kunnen ook oplichters zijn gebeurd wel vaker heb ik gezien toen ik zocht op google
en ik ben altijd voorzichtig 😃
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Oldman47,

Ten eerste welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je wordt gebeld door een vreemd buitenlands nummer. Gemiste oproepen staan helaas niet tussen de verbruiksgegevens, dus ik kan het nummer niet voor je achterhalen. Kun je de gemiste oproep niet terugvinden in je telefoon?

Dit kan natuurlijk per ongeluk zijn gegaan, zoals Scotsman zegt, maar het kunnen inderdaad ook oplichters zijn. Het is daarom belangrijk dat je nooit terugbelt, want op die manier kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Als dit vaker voorkomt kan je het nummer het beste blokkeren in je telefoon.

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer