Sinds een half jaar heb ik een Samsung A5.
Nu ben ik een paar maanden geleden in Belgie geweest en kon ik geen gebruik van Internet maken.
Nu ben ik op weg naar Parijs en werkt mijn Internet alweer niet in het buitenland.
Via mijnsimyo zag ik dat alle instellingen op aan staan. Ook zijn alle instellingen op mijn telefoon op orde.
Zouden jullie een reset op de simkaart kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag Nici,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je internet niet werkt in het buitenland. Ik heb inderdaad even een reset uitgevoerd op je buitenlandse instellingen aan onze kant. Als je dit leest kun je je toestel even uitschakelen voor 10 minuten. Hierna kun je handmatig zoeken naar een netwerk.
Je geeft aan dat de instellingen goed staan in je toestel. Het komt nogal eens voor dat je toestel zelf de instellingen wijzigt wanneer deze de grens over gaat. Dit zijn een stuk meer instellingen dan alleen de mobiele gegevens en de roaming. Ik wil je dus vragen om deze stappen even door te nemen mocht het nog niet werken na de reset.
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je internet niet werkt in het buitenland. Ik heb inderdaad even een reset uitgevoerd op je buitenlandse instellingen aan onze kant. Als je dit leest kun je je toestel even uitschakelen voor 10 minuten. Hierna kun je handmatig zoeken naar een netwerk.
Je geeft aan dat de instellingen goed staan in je toestel. Het komt nogal eens voor dat je toestel zelf de instellingen wijzigt wanneer deze de grens over gaat. Dit zijn een stuk meer instellingen dan alleen de mobiele gegevens en de roaming. Ik wil je dus vragen om deze stappen even door te nemen mocht het nog niet werken na de reset.
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.