Skip to main content

Hey Simyo, 

 

ik ben voor de tweede keer in de V.S. dit jaar en voor de tweede keer doet jullie SIM het hier totaal niet. Ik kan gewoon geeneens bellen, internet interesseert me minder. Ook niet na opnieuw opstarten, opnieuw activeren op de website, ik heb alles doorlopen. Zelfs nu ik een nieuwe simkaart heb gekregen en onlangs geactiveerd is het probleem niet opgelost. Het gaat nu of opgelost worden of ik ga overstappen want ik ben wederom gewoon een week niet bereikbaar terwijl ik hier ben en jullie beloven dat jullie simkaarten in de V.S. werken. Waar betaal ik dan voor? 

Hoi @WillemW.,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat de simkaart niet werkt in de Verenigde staten! Ik begrijp dat dit frustrerend is.

Zojuist heb ik een reset uitgevoerd op de dataroaming van de simkaart. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? Ik hoor graag wat hierna het resultaat is. 

Ook kan je proberen om handmatig een netwerk te selecteren. Hoe je dat kan doen vind je terug op deze pagina. Ik ben benieuwd welk type toestel je gebruikt. Wellicht krijgen we meer duidelijkheid als je de simkaart in een ander toestel uittest. Zou je dit kunnen proberen? 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Amy


Reageer