.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet in het buitenland? (Iphone 4s 3G)

  • 22 November 2014
  • 2 reacties
  • 740 Bekeken

Goedemiddag,

Ben laatst naar het buitenland geweest toen heb ik geprobeerd of mijn internet het deed in het buitenland maar mijn internet deed het niet in het buitenland, heb toen ook alles geprobeerd APN veranderd enzo en bij de instellingen heb ik data roeming aangezet en eu-internet aangezet.
Nou ga ik binnenkort weer naar het buitenland nou zou ik het toch wel fijn vinden als mijn internet het dan wel doet..
Ik zie de reactie graag te ge moet.

gr Ron. 
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 November 2014, 19:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi ronnie27.

Heb je prepaid of sim only, dat is allesbepalend, en check dus even de instellingen van de sim op mijn simyo.
In geval van Sim only controleer bij simkaart en instellingen of internet buitenland aan staat.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ronnie27, welkom op het Simyo forum!

Wat onhandig dat je in het buitenland helemaal geen verbinding kreeg met het internet. Laten we dit snel voor je oplossen!

Friesian heeft het hier al aan het rechte eind! Ik zie dat je op Mijn Simyo nog de optie "Internet op je mobiel - Buitenland" moet aanzetten om in het buitenland op internet te kunnen 🙂. Dit doe je op het tabblad "instellingen en simkaart". Zet na het aanzetten van die optie je telefoon even uit en weer aan, and you're all good to go!

Als je de APN hebt aangepast, is het misschien handig om deze nog even te checken voor je vertrekt. Dit zou het moeten zijn:

- APN: portalmmm.nl
- Gebruikersnaam: KPN
- Wachtwoord: GPRS

Let op! Van de knop eu-internet kun je het beste afblijven. Dit is special ontwikkeld voor internationale internetbundels en heeft geen effect op de internetverbinding :)

Laat je het ons weten of je de eerstvolgende keer in het buitenland wel online bent gekomen?

Reageer