Skip to main content
benin canada en reeds 3 dagen bezig buitenland Internet te activeren. zonder succes. ..ook 10 maal met simyo via Internet (wifi) alle instellingen vernieuwd diverse malen gereset maar geen internet
Je hebt het over internet, begrijp ik dat bellen in Canada dus wel lukt?
heb voor canada een pre card gekocht in me oude nokia 3100
Hallo Rene16,



Kan je wel bellen of dat niet?

Controleer eens op deze instelling wel aanstaat in Mijn Simyo!
@Rene16



Met prepaid kun je niet internetten behalve in NL via simyo, sorry beste kerel, maar het is niet anders. Probeer indien mogelijk een andere buitenlandse sim. De enige andere optie is dus wel wifi.



Voor de duidelijkheid, je hebt een prepaid sim van Simyo?
Nee mensen jullie begrijpen het niet

heb een simyo abonnement kan wel bellen maar niet internetten. ..

Verder heb ik een prypaid kaart gekocht in Canada om hier te bellen dat is goedkoper. .het is alleen kan dat ik me email alleen.kan.ontvangen via wifi
Hoi rene 16, welkom op het Simyo forum.



Allereerst; wat vervelend dat je nu al 3 dagen probeert om op internet te komen in Canada. Er is hier zo te zien ook al wat contact over geweest met ons. Jouw telefoon hoort het gewoon te kunnen doen op het Canadese netwerk, dus hier kan het niet aan liggen. Er stond bij ons iets niet goed in de achterliggende systemen. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar wel de reden dat jij niet op internet kon.



Dit hebben we zojuist aangepast. Als je er voor zorgt dat je APN op portalmmm.nl staat en je je telefoon opnieuw opstart, dan kun je als het goed is op internet. Let er wel op, internet buiten de EU is prijzig. Voor meer informatie, bekijk onze tarieven pagina.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de hulp, Scotsman, maikel.twinnie en Friesian!
hoi tiury was vandaag ergens in de binnenlanden van Canada en had totaal geen bereik meer via Rogers ...andere provider genomen tellus... en wat heb Internet hoera terug in me hotel in moncton nu nog steeds Internet hoera weet dat het kostbaar is dus doe het meeste via wifi in me hotel maar om een belangrijke email ontvangen is het toch lekker Internet te hebben gr rene
Hoi rene 16,



Super om te horen! Hier worden wij heel blij van 😃 Dankjewel dat je het ons laat weten. Mocht je nog iets willen weten, dan weet je ons te vinden.



We wensen je nog een fijne tijd toe in Canada 😳

Reageer