Skip to main content
Wij zijn momenteel in Frankrijk en ondank alle tips (handmatig netwerk zoeken, roaming aan) en de goede instelling op de website werkt mobiel internet nog niet. Waar kan dat aan liggen?
Het is mogelijk dat enkele instellingen op het toestel niet goed staan. Deze instellingen zitten meestal vrij diep verstopt in de instellingen menu's van de meeste toestellen, dus hoor ik graag welk toestel u heeft. Het gaat in dit geval om de zogenaamde APN-instellingen.
Hoi Loesmarie, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat je er inmiddels gisteren al achter was gekomen dat de optie "Internet op je mobiel - Buitenland" niet aan stond op Mijn Simyo en dat na het aanzetten van deze optie je verbinding hebt gehad met mobiel internet.



Werkt alles naar behoren? :)



@Groentjuh, dankjewel voor het meedenken!
Beste helper; ondanks internet op mn mobiel op aan, en roaming op aan, heb ik geen internetverbinding op mijn samsung galaxy ace in Frankrijk. Heb al andere provider geprobeerd; maar helaas....

Kan iemand me helpen?
Hoi Maartje1972, welkom op het Simyo forum 🙂



Ik heb meteen je aansluiting laten bekijken door de IT-afdeling en er stond inderdaad iets niet helemaal goed op je simkaart ingesteld. Ze hebben dit voor je aangepast en je simkaart helemaal goed laten aanmelden bij een buitenlands netwerk. Om dit proces helemaal af te maken, moet je even voor 15 minuten je telefoon uitzetten. Na die 15 minuten start je hem weer op en kun je meteen even testen of internet nu wel werkt 🙂



Wil je me laten of het nu weer werkt?
hij doet t, bedankt!
Dank je voor je terugkoppeling, Maartje1972 🙂

Reageer