Skip to main content
Hallo,afgelopen maande met veel plezier gebruik gemaakt van internet in het buitenland. Vandaag deed de tel het ineens niet. Hoe komt dat?
Hoi Jboukes,



Vreemd om te horen dat mobiel internet in het buitenland niet meer werkt.



Ik heb je aansluiting bekeken maar alles voor mobiel internet is goed ingesteld. Je hebt ook niets gewijzigd.



Je hebt gisteren een e-mail ontvangen met instellingen voor je telefoon. Heb je alles kunnen controleren op je toestel?



Kan je aangeven of je een bepaalde foutmelding te zien krijgt?
Ik heb helaas ook geen internet in het buitenland. Niet in Italië, Slovenië of Kroatië voor zover...terwijl ik dit wel heb ingesteld. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb helaas ook geen internet in het buitenland. Niet in Italië, Slovenië of Kroatië voor zover...terwijl ik dit wel heb ingesteld. Wat kan ik hieraan doen?



Heeft het ooit wel gewerkt? Je hebt toch geen prepaid hoop ik, want dan heb je uberhaupt geen internet in het buitenland.
Dit is de eerdte keer dat ik het aan heb gezet...en weer uit, en weer aan...in de hoop dat het eens gaat werken. Behoorlijk irritant...Ik heb een abonnement overigens
Ik denk dat dat het probleem is, als je de buitenlandoptie te snel na elkaar aan en uit zet dan raakt het systeem van slag. Een moderator moet hier handmatig ingrijpen.
Hoi Jaapkts,



Welkom op het forum.



Wat Scotsman zegt klopt, het systeem raakt van slag op het moment dat je het schuifje te snel heen en weer beweegt. Het netwerk heeft de tijd nodig om de verandering te verwerken. 😉



Ik heb het voor je goed gezet. Herstart nog wel even je toestel. Heb je je APN instellingen goed staan? Voor IOS is hier zojuist een topic over geschreven. En voor Android vind je hier meer uitleg.



Het is belangrijk dat je de APN portalmmm.nl gebruikt en je roaming aan hebt staan.



Ben je momenteel in het buitenland?





@Scotsman dank voor je hulp:D
Ik heb pas anel heen en weer bewogen nadat het een aantal dagen later nog steeds niet werkte. Nu, met het handmatig invoeren van de apn-instellingen is het eindelijk gelukt! Bedankt voor de hulp!
Hi Jaapkts, wat fijn dat je nog even laat weten dat het nu weer werkt 🙂

Reageer