Via Mijn Simyo is bellen, SMS'en en internetten in buitenland volgens de Simyo-instructies ingeschakeld. De Simyo-app registreert de telefoongesprekken vanuit Frankrijk naar NL 06 nummers als buiten de bundel. Hoe kan dat?
Bladzijde 1 / 1
Moet je de instellingen pas in het buitenland aanzetten? Of kan dit al voor vertrek..
Sorry, weet nu hoe het forum werkt. De antwoord op jouw vraag weet ik niet
Thuis doen is beter.
Dank je! Wist niet dat dit kon zonder alvorens kosten te maken. Super!
Hoi Dirk van Duijn,
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat er wat onduidelijkheid is over je verbruik in het buitenland! Het klopt dat je sinds 1 juni je belbundel en internetbundel in de EU kunt gebruiken. Hierbij worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Er zijn bij jou ook geen kosten buiten de bundel in rekening gebracht. Ik denk dat jij doelt op de ontvangen gesprekken toen je in het buitenland was. Bij ontvangen gesprekken worden er ook geen kosten in rekening gebracht, maar ze gaan in tegenstelling tot uitgaande gesprekken ook niet van je bundel af. Omdat ze je geen belminuten kosten, worden deze gesprekken weergegeven als 'buiten de bundel'. Als je naar deze gesprekken kijkt, worden hiervoor geen kosten gerekend.
Is het zo iets duidelijker voor je?
Groetjes,
Samantha
@Marijntje1991, Je kunt het inderdaad het beste voordat je naar het buitenland gaat al aanzetten. Dan hoef je dit in het buitenland niet meer via de wifi te regelen ;)
@Ray, Bedankt voor je hulp 🙂
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat er wat onduidelijkheid is over je verbruik in het buitenland! Het klopt dat je sinds 1 juni je belbundel en internetbundel in de EU kunt gebruiken. Hierbij worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Er zijn bij jou ook geen kosten buiten de bundel in rekening gebracht. Ik denk dat jij doelt op de ontvangen gesprekken toen je in het buitenland was. Bij ontvangen gesprekken worden er ook geen kosten in rekening gebracht, maar ze gaan in tegenstelling tot uitgaande gesprekken ook niet van je bundel af. Omdat ze je geen belminuten kosten, worden deze gesprekken weergegeven als 'buiten de bundel'. Als je naar deze gesprekken kijkt, worden hiervoor geen kosten gerekend.
Is het zo iets duidelijker voor je?
Groetjes,
Samantha
@Marijntje1991, Je kunt het inderdaad het beste voordat je naar het buitenland gaat al aanzetten. Dan hoef je dit in het buitenland niet meer via de wifi te regelen ;)
@Ray, Bedankt voor je hulp 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.