.

Beantwoord

Waarom respecteert Simyo geen net-neutraliteit in de EU en blokkeert de mogelijkheid om met je computer via je telefoon van je bundel gebruik te maken?



Toon eerste bericht

31 reacties

Badge
Movistar Spanje het zelfde probleem. Alleen gaat bij het zelf selecteren van een netwerk wat wel werkt hier na 5 minuten de telefoon terug naar Movistar. Binnen de tijd dat ik dit bericht type ben ik alweer ofline.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi testkees,

Bedankt voor het melden. Wat gebeurt er als je handmatig het andere netwerk selecteert? Blijft hij dan niet verbinding maken met het juiste netwerk?

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi testkees,

Blijft hij dan niet verbinding maken met het juiste netwerk?

Groetjes,
Caspar


Als de verbinding geen data verstuurt dan schakelt de telefoon terug naar Movistar binnen 1 a 2 minuten en is daarmee ook de verbinding verbroken.
Het werkende netwerk hier is Orange en heeft een goede dekking. Alle streepjes. (UMTS)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TEstkees,

Ah kijk! Gelukkig werkt het wel met Orange. Dan weet je dat een slechte verbinding echt ligt aan het netwerk. Wat gek dat je telefoon de hele tijd terugschakelt naar Mobistar. Heb je je simkaart al eens in een ander toestel geprobeerd? Merk je dan dat hetzelfde probleem opspeelt, met het schakelen van de netwerken?

Groetjes,
Jihane
Badge
Mij lukt het aardig met enige volhouden. Mijn vrouw is er klaar mee en gaat op zoek naar een andere provider. Van haar databundel is het haar gelukt in juli 2mb te gebruiken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Testkees,

Erg fijn dat het jou is gelukt om je internet te gebruiken. Wel heel jammer dat het je vrouw maar niet lukt. 😞 Kun je controleren of het wel lukt als zij haar simkaart in jouw telefoon plaatst?

Groetjes,
Asma

Reageer