.

Beantwoord

Waarom kan ik niet op internet in het buitenland?

  • 26 September 2016
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

Badge +2
Hallo,

Mijn internet werkt niet ondanks dat ik op mijn telefoon alle instellingen aandere heb staan. Nu las ik op het forum net van het opnieuw koppelen van deze service aan mijn account.
Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door RicoK 26 September 2016, 18:27

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Heb je ook je Mijn Simyo buitenland aan staan?
Badge +2
Waar kan ik dat vinden?
Reputatie 7
Je Mijn Simyo vind je hier: https://mijn.simyo.nl/inloggen
Badge +2
Ik heb het gevonden. Bedankt! 🙂 klopt het dat dit niet via de app kan?
Reputatie 7
Ja, dat klopt. Via de app kun je feitelijk alleen het hoofdzakelijke raadplegen. Via je Mijn Simyo kun je instellingen veranderen en veel meer details raadplegen.

Maar stond je buitenland aan of uit? En hoe staat deze nu?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Miek90,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je internet het niet deed. Ik zie dat je op de 26e jouw internet in het buitenland hebt aangezet. Is dat helemaal goed gegaan en kan je nu op internet?

@RicoK bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer