Beste Simyo
ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart van jullie ontvangen en ben zodoende bezig deze te activeren. Ik heb de instructies gevolgd maar mijn mobiele telefoon maakt geen verbinding. Momenteel ben ik in het buitenland, kan dat de oorzaak zijn?
Bladzijde 1 / 1
Hi MatthewCritien,
Welkom op het Simyo Forum!
Onhandig zeg dat je simkaart geen verbinding met een netwerk maakt 😕 Je hebt je eigen vraag eigenlijk al beantwoord, het klopt dat dit komt omdat je momenteel in het buitenland bent. Om met een prepaid simkaart buiten Nederland verbinding te kunnen maken, moet dit eerst binnen Nederland gebeurd zijn. Daardoor kan je op dit moment geen netwerk vinden met je telefoon, je maakt gebruik van een nieuw kaartje dat nog nooit verbinding heeft gemaakt.
Blijf je nog lang in het buitenland? Of zie je juist snel de kans om met een Nederlands netwerk verbinding te maken. Ik hoor het graag!
Groetjes,
Niels
Welkom op het Simyo Forum!
Onhandig zeg dat je simkaart geen verbinding met een netwerk maakt 😕 Je hebt je eigen vraag eigenlijk al beantwoord, het klopt dat dit komt omdat je momenteel in het buitenland bent. Om met een prepaid simkaart buiten Nederland verbinding te kunnen maken, moet dit eerst binnen Nederland gebeurd zijn. Daardoor kan je op dit moment geen netwerk vinden met je telefoon, je maakt gebruik van een nieuw kaartje dat nog nooit verbinding heeft gemaakt.
Blijf je nog lang in het buitenland? Of zie je juist snel de kans om met een Nederlands netwerk verbinding te maken. Ik hoor het graag!
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.