Skip to main content
Beantwoord

Waarom lukt overstappen naar eSIM niet vanuit het buitenland?

• December 27, 2025
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Ik beheer het telefoonaccount van mijn dochter (eindigend op 916). Haar simcard doet het niet meer en overstappen naar eSim is het makkelijkst, ook omdat we in het buitenland zijn. De Idealbetaling wordt helaas niet als optie gegeven in de app. Zou het mogelijk zijn om een 8 cijferige code te sturen ofwel naar het mailadres dat gekoppeld is aan dit/ mijn account ofwel aan het mailadres dat gekoppeld is aan het telefoonnummer van mijn dochter? Hartelijk dank!

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@koen22,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat de simkaart niet meer werkt. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is en dat je hier niet op zit te wachten.

Als de iDEAL-verificatie niet beschikbaar is in de app, kan ik een 8-cijferige validatiecode sturen naar het e-mailadres dat gekoppeld is aan het telefoonnummer van je dochter.

Mocht je hierbij nog hulp nodig hebben, stuur me dan gerust een privébericht met het telefoonnummer en de persoonlijke gegevens. Dan help ik je graag verder!

En ​@JanD, bedankt voor de uitleg!

Groetjes,
Sedat

2 reacties

JanD
  • December 27, 2025

Beste ​@koen22 in het weekend kun je Simyo bereiken via WhatsApp van 10.00 tot 17.00, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • December 29, 2025

Hoi ​@koen22,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat de simkaart niet meer werkt. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is en dat je hier niet op zit te wachten.

Als de iDEAL-verificatie niet beschikbaar is in de app, kan ik een 8-cijferige validatiecode sturen naar het e-mailadres dat gekoppeld is aan het telefoonnummer van je dochter.

Mocht je hierbij nog hulp nodig hebben, stuur me dan gerust een privébericht met het telefoonnummer en de persoonlijke gegevens. Dan help ik je graag verder!

En ​@JanD, bedankt voor de uitleg!

Groetjes,
Sedat