Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom lukt het nog steeds niet om te bellen in het buitenland?

  • 28 februari 2025
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Nog steeds.geen verbetering.  Heb alles.gedaan.van de.aanbevelingen.  moet ik andere.provider? In vorige gsm wel nu modernere en ook Samsung Android.  Op vakantie wil ik navigeren.  Mijn vrouw heeft zelfde model en.geen probleem alleen kpn als.dealer. 

Graag oplossing..

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Josputintgos,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je problemen hebt met bellen in het buitenland! 

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je best een oude simkaart hebt wat mogelijk dit probleem kan veroorzaken. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat de simkaart naar je wordt opgestuurd.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

5 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • antwoord
  • 3 maart 2025

Hoi ​@Josputintgos,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je problemen hebt met bellen in het buitenland! 

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je best een oude simkaart hebt wat mogelijk dit probleem kan veroorzaken. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat de simkaart naar je wordt opgestuurd.

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 1 reactie
  • 3 maart 2025

Ondanks een nieuwe simkaart lukt het niet in het buitenland te bellen of navigeren. Heb ik misschien een andere bundel nodig?


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Herine,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de nieuwe simkaart niet werkte! 

Ik heb zojuist de netwerk specialist even naar jouw aansluiting laten kijken en het bleek dat er een blokkade stond op de dataroaming. Deze blokkade is nu opgeheven en zou het moeten lukken om te bellen (wellicht even de telefoon uit en aanzetten). Als je gebruik wilt maken van het internet in het buitenland (navigeren) dan dien je deze optie even in te schakelen via jouw Mijn Simyo account. Dit doe je via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen > Internet in het buiteland. 

Ik hoor graag of het is gelukt! 

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 7 maart 2025
Amy schreef:

Hoi ​@Josputintgos,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je problemen hebt met bellen in het buitenland! 

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je best een oude simkaart hebt wat mogelijk dit probleem kan veroorzaken. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat de simkaart naar je wordt opgestuurd.

Groetjes,
Amy

 


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 7 maart 2025

Ik hoop dat mijn adres is overgekomen via pb.

 


Reageer