Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Nog steeds.geen verbetering. Heb alles.gedaan.van de.aanbevelingen. moet ik andere.provider? In vorige gsm wel nu modernere en ook Samsung Android. Op vakantie wil ik navigeren. Mijn vrouw heeft zelfde model en.geen probleem alleen kpn als.dealer.
Graag oplossing..
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je problemen hebt met bellen in het buitenland!
Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je best een oude simkaart hebt wat mogelijk dit probleem kan veroorzaken. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat de simkaart naar je wordt opgestuurd.
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je problemen hebt met bellen in het buitenland!
Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je best een oude simkaart hebt wat mogelijk dit probleem kan veroorzaken. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat de simkaart naar je wordt opgestuurd.
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de nieuwe simkaart niet werkte!
Ik heb zojuist de netwerk specialist even naar jouw aansluiting laten kijken en het bleek dat er een blokkade stond op de dataroaming. Deze blokkade is nu opgeheven en zou het moeten lukken om te bellen (wellicht even de telefoon uit en aanzetten). Als je gebruik wilt maken van het internet in het buitenland (navigeren) dan dien je deze optie even in te schakelen via jouw Mijn Simyo account. Dit doe je via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen > Internet in het buiteland.
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je problemen hebt met bellen in het buitenland!
Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je best een oude simkaart hebt wat mogelijk dit probleem kan veroorzaken. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat de simkaart naar je wordt opgestuurd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.