Skip to main content

.

Goedemidddag!



Al enige tijd merk ik als ik in Duitsland ben dat ik niet kan verbindingen met het netwerk Telekom.de, ik heb laatst bij jullie al mijn Sim laten resetten maar helaas is dit niet de oplossing geweest.

Het lijkt op een probleem die KPN-klanten ook hebben of hebben gehad:

https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/geen-verbinding-meer-met-telekom-de-453548



Zouden jullie willen proberen om dit probleem op te lossen?

Hier in de grensstreek is Telekom.de een goed en stabiel netwerk 🙂 Althans, dat was het! Haha

Ik was niet in de gelegenheid om een kruistest uit te voeren. Ik heb wel de APN instellingen gecontroleerd en hier staat automatisch al de APN: “internet” ingesteld. Overigens ben ik nu niet meer in Duitsland om te testen.


Hoi @Musicboyjur,

Bedankt voor je bericht. 

Jammer dat je niet meer in staat bent dit te testen. Mocht je weer in Duitsland zijn en hetzelfde problemen hebben probeer dan als nog de kruistest uit te voeren. 

Mocht het nog steeds niet lukken neem dan gelijk contact op met onze klantenservice zodat wij gelijk mee kunnen kijken.

Groetjes,
Ashley


Reageer