Skip to main content
Mijn internet in het buitenland werkt niet, toestel NOKIA Lumia 520.

Bellen en WiFi géén probleem, roaming staat aan, instelling bij Simyo ook, wat te doen ??
Welkom op het forum van Simyo Frank de Jong!



Via deze link kan je de Nokia Lumia 520 configureren, het zijn de KPN-instellingen, deze werken ook voor Simyo.



Laat je even weten of het gelukt is?
Welkom op het forum van Simyo Frank de Jong!



Via deze link kan je de Nokia Lumia 520 configureren, het zijn de KPN-instellingen, deze werken ook voor Simyo.



Laat je even weten of het gelukt is?





Ik ontving nu een mail die ik naar mijzelf heb verstuurd een paar dagen geleden vanuit het buitenland. Aangezien ik nu in Nederland ben kan ik niet zeggen dat het is opgelost, maar ik verwacht het wel.

BEDANKT !!
Ik ontving nu een mail die ik naar mijzelf heb verstuurd een paar dagen geleden vanuit het buitenland. Aangezien ik nu in Nederland ben kan ik niet zeggen dat het is opgelost, maar ik verwacht het wel.

BEDANKT !!




Hoi Frank de Jong, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Buitenland, zodat we het forum overzichtelijk kunnen houden.



Om eerlijk te zijn denk ik niet dat je in de tussentijd wel verbinding hebt gehad met mobiel internet in het buitenland, maar dat deze e-mail al die tijd in je Postvak Uit heeft gestaan en alsnog is verzonden toen je weer verbinding had met mobiel internet in Nederland :)



Ik heb onze IT afdeling even naar je aansluiting laten kijken en daarbij bleek dat de optie "Internet op je mobiel - Buitenland" niet goed stond. Dit is zojuist rechtgezet.



De volgende keer als je in het buitenland bent en dataroaming aan hebt staan, zal je wel verbinding moeten kunnen krijgen met mobiel internet.



Ik hoor graag van je of dat inderdaad het geval is! :)



@franswon, dankjewel voor het meedenken!

Reageer