Skip to main content

.

Ik ben net twee dagen in Frankrijk. Ik zit in een gebied waar nauwelijks internet verbinding is. Alleen via WiFi kan ik gebruik maken. Toch krijg ik het volgende bericht

U heeft 80% van uw datalimiet bereikt. Bij 100 % wordt uw dataverbinding verbroken. Wilt u doorgaan? Stuur een SMS naar 1330 met de tekst 'JA'. Het tarief voor data is 4.84 EUR/MB.

Wat moet ik hier mee?
Dit zijn waarschuwingen.. Lees dit maar >>> Klikker de klik

Alleen lijkt het bedrag onjuist. In Frankrijk is het tarief € 0,242 per MB. Zie tarieven pagina

Op de pagina staat overigens € 0.25 (klopt ook niet helemaal)
Hoi DonHenken, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Buitenland.

Laat ik beginnen met het goede nieuws: het smsje klopt niet. Voor jou geldt het tarief dat Raytje noemt.

Er is alleen 1 dingetje: bij de 100% waar het smsje wordt helaas je internet wel uitgezet en dien je 'Ja' te sms'en naar 1330 om verder te kunnen internetten.

Je krijgt vervolgens geen sms meer bij de €60 waar je dit smsje normaal gesproken bij krijgt. (okee, het waren 2 dingetjes)

We zijn bezig te achterhalen waarom sommige klanten -je bent niet alleen- deze foutieve smsjes krijgen. Excuses voor de verwarring.

Raytje, dank je voor je reactie!

Reageer