Na ontvangst van foutieve brrichten via 1300 is nu mijn internet buitenland geblokeerd. Hoe heractiveren als ik meeste tijd door de week in buitenland EU ben?
Bladzijde 1 / 1
Hoi walther_jr,
Heb je de SMS met 'JA' beantwoord? In dat geval zal je weer aangesloten worden.
Heb je de SMS met 'JA' beantwoord? In dat geval zal je weer aangesloten worden.
Hoi Walther_jr,
Ten eerste mijn excuses voor het ongemak. Er is inderdaad per ongeluk een foutief bericht naar enkele klanten gestuurd die op dat moment internet in het buitenland gebruikten.
Als je 'Ja' sms't kun je weer gebruik maken van internet. Uiteraard zullen wij het juiste EU tarief hanteren.
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
@Franswon bedankt voor je antwoord.
Ten eerste mijn excuses voor het ongemak. Er is inderdaad per ongeluk een foutief bericht naar enkele klanten gestuurd die op dat moment internet in het buitenland gebruikten.
Als je 'Ja' sms't kun je weer gebruik maken van internet. Uiteraard zullen wij het juiste EU tarief hanteren.
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
@Franswon bedankt voor je antwoord.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.