Mijn vriendin heeft een probleem met data in het buitenland. Ik heb de Twitter-crew er al een week mee lastiggevallen en heb ook alles al geprobeerd wat ze mij te bieden hadden. Inmiddels zijn zij op het punt gekomen dat ze me niet meer kunnen helpen.
Internetten in Nederland is geen probleem. Internetten in Duitsland is geen probleem.
Haar telefoon (Oneplus One met CM14.1/Android 7.1.1) weigert dus data in Belgie. Met mijn Simyo-sim weigert die telefoon ook.
Haar simkaart kan met mijn telefoon (ook een Oneplus One met CM14.1/Android 7.1.1) wel data in Belgie.
Alle APN instellingen op de website en aangeboden door de Simyo-Twitter zijn al geprobeerd. Ze hebben een nieuwe simkaart opgestuurd, ze hebben die ook al een keer "gereset". Ook een verse installatie van de telefoon heb ik geprobeerd (CM14.1 vers geflashed). De netwerkspecialisten kunnen er niks zinnigs over zeggen... Maar ik wil dus weten waarom Duitsland wel en Belgie niet? Waarom mijn telefoon wel, en die van haar niet?
Heeft iemand een idee wat we nog meer kunnen proberen?
Bladzijde 1 / 1
Na 14 dagen gedoe werkt het "zomaar ineens"... Voodoo.
Hoi Lex_Michdesim,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je vriendin niet kon internetten in België! Dat klinkt echt heel specifiek ook. Heeft ze toen ook verschillende Belgische netwerken geselecteerd? Ik ben in ieder geval blij te horen dat alles nu weer werkt. Is er iets veranderd, of gaan we er vanuit dat het magie was? 😉
Laat je me weten of dit aanhoudt?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je vriendin niet kon internetten in België! Dat klinkt echt heel specifiek ook. Heeft ze toen ook verschillende Belgische netwerken geselecteerd? Ik ben in ieder geval blij te horen dat alles nu weer werkt. Is er iets veranderd, of gaan we er vanuit dat het magie was? 😉
Laat je me weten of dit aanhoudt?
Groetjes,
Jihane
Het werkt nog steeds, geen flauw idee waarom het dat twee weken lang niet gedaan heeft.
Hoi Lex_Michdesim,
Goed om te horen dat het nu nog steeds gewoon werkt! Zodra je weer problemen ondervindt, weet je ons te vinden.
Groetjes,
Caspar
Goed om te horen dat het nu nog steeds gewoon werkt! Zodra je weer problemen ondervindt, weet je ons te vinden.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.