Skip to main content
Goedenavond, mijn man zit in Turkije en zijn telefoon is afgesloten doordat hij over zijn limiet is gegaan. Hoe kan dit opgelost worden? Kan ik de limiet tijdelijk verhogen zodat hij weer kan bellen?



Groet

Karin Snellenberg
Hoi E.Snel,



Ik heb de aansluiting van je man bekeken en gezien dat je verbruikskosten inderdaad veroorzaakt zijn door internet verbruik. Ik kan me voorstellen dat je man in een vervelende situatie terecht is gekomen.



Volgens onze gegevens komen de kosten voornamelijk door bellen vanuit het buitenland.



Klanten worden afgesloten voor hoogverbruik als we merken dat je binnen 24 uur meer dan 100 euro aan kosten hebt gegenereerd of wanneer je binnen een week meer dan 250 euro hebt verbruikt.



In dit topic vind je meer informatie over Hoogverbruik en de bijbehorende procedure om de aansluiting van je man weer actief te krijgen.



Houd er wel rekening mee dat wanneer je in het buitenland veel belt met je Simyo aansluiting, je het risico loopt dat deze situatie zich wederom zal voordoen. Buitenlandkosten vallen standaard buiten de bundel en Turkije is ingedeeld in Zone 2, de op twee na duurste zone. Een overzicht van alle tarieven in het buitenland vind je hier.



Ben je hiermee geholpen?

Reageer