Sinds ik in het buitenland ben kan ik niet bellen of gebeld worden. Heb de instructies opgevolgd: buitenland bellen aan, telefon aan- en uitgezet, maar nog steeds verschijnt er linksboven in beeld; geen service..
Klantenservice krijg ik niet te pakken, wie weet een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Angelina,
Volgens onze gegevens heb je vandaag nog contact gehad met de telefonische klantenservice. Ze hebben het e.e.a. aangepast in het systeem. Werkt het nu wel? Zo niet dan hoor ik het graag. Ook zou ik je willen vragen om handmatig voor een buitenlands netwerk te kiezen en door te geven wat voor melding je dan krijgt.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je vandaag nog contact gehad met de telefonische klantenservice. Ze hebben het e.e.a. aangepast in het systeem. Werkt het nu wel? Zo niet dan hoor ik het graag. Ook zou ik je willen vragen om handmatig voor een buitenlands netwerk te kiezen en door te geven wat voor melding je dan krijgt.
Groetjes,
Alex
Hallo Alex,
Ja, ik had vandaag contact met klantenservice en heb tot mijn opluchting eindelijk een netwerk. Dat heb ik handmatig ingevoerd. Dat ging zonder problemen. Hoop dat het blijft werken.
Dank en groet
Angelina
Ja, ik had vandaag contact met klantenservice en heb tot mijn opluchting eindelijk een netwerk. Dat heb ik handmatig ingevoerd. Dat ging zonder problemen. Hoop dat het blijft werken.
Dank en groet
Angelina
Welkom op het forum Angelina,
Volgens onze gegevens heb je vandaag nog contact gehad met de telefonische klantenservice. Ze hebben het e.e.a. aangepast in het systeem. Werkt het nu wel? Zo niet dan hoor ik het graag. Ook zou ik je willen vragen om handmatig voor een buitenlands netwerk te kiezen en door te geven wat voor melding je dan krijgt.
Groetjes,
Alex
Beste Angelina,
Dat is fijn om te horen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Dat is fijn om te horen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.