Skip to main content
Erg vervelend!

Zowel laatst in Duitsland en nu in Engeland kan ik met 3G geen mail sturen of ontvangen en ook geen sms. Dataroaming staat aan. Mijn zus met Vodafone kan alles gebruiken
Staat alles goed op Mijn Simyo voor bellen en internet in het buitenland?
Hoi Brand!



Welkom op het Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je geen SMS'jes en e-mails kunt versturen in Engeland! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.



Kun je ook overige handelingen op het internet wel kunt uitvoeren? Dan zou dat betekenen dat het niet ligt aan het internet. In dat geval ik je aan om je simkaart te plaatsen in een ander toestel en te kijken of je dezelfde problemen ook daar ervaart. Als dat niet het geval is dan kan het te maken hebben met instellingen van het toestel.



Sms'jes hebben in eerste instantie niets van doen met internetverbinding. Ik heb daarom een reset uitgevoerd voor de optie bellen/sms'en/internetten in het buitenland. Kun je jouw toestel tien minuten uitgeschakeld laten en vervolgens weer inschakelen? Laat je me dan weten of het is gelukt!



Scotsman, goed dat je daaraan hebt gedacht! Alles staat correct op haar aansluiting, gelukkig. Dankjewel voor het meedenken.



Groetjes,

Ilias

Reageer