Ik zit in zwitserland en internet op mijn iphone 4 doet het niet. ik heb het aangevinkt onder de instellingen van mijn simyo.
Bladzijde 1 / 1
Staat (data) roaming aan?
Bij Iphone moet eu internet op het toestel uit.
Bij Iphone moet eu internet op het toestel uit.
Hoi Peppel10,
Welkom op het Simyo forum.
Wat onhandig dat je in Zwitserland geen gebruik kunt maken van internet. Op je aansluiting staan de instellingen inderdaad juist. Voor de zekerheid heb ik de buitenlandoptie een reset gegeven. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Zoals Raytje al aangaf is het ook noodzakelijk dat dataroaming op je telefoon staat ingeschakeld. Op een iPhone staat deze optie bij 'Instellingen > Mobiel netwerk'. Als dit ook goed staat en de reset heeft geen effect gehad, dan wil ik je adviseren handmatig een netwerk met goede dekking te selecteren.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Veel plezier nog in Zwitserland!
Groetjes,
Sean
@Raytje, bedankt voor je hulp!
Welkom op het Simyo forum.
Wat onhandig dat je in Zwitserland geen gebruik kunt maken van internet. Op je aansluiting staan de instellingen inderdaad juist. Voor de zekerheid heb ik de buitenlandoptie een reset gegeven. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Zoals Raytje al aangaf is het ook noodzakelijk dat dataroaming op je telefoon staat ingeschakeld. Op een iPhone staat deze optie bij 'Instellingen > Mobiel netwerk'. Als dit ook goed staat en de reset heeft geen effect gehad, dan wil ik je adviseren handmatig een netwerk met goede dekking te selecteren.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Veel plezier nog in Zwitserland!
Groetjes,
Sean
@Raytje, bedankt voor je hulp!
Beste Raytje en Sean,
Het aan- en uitzetten van de telefoon was de oplossing. Dank voor jullie goede raad!
Het aan- en uitzetten van de telefoon was de oplossing. Dank voor jullie goede raad!
Hoi peppel10,
Goed om te horen dat het probleem is opgelost! Ik zal het doorgeven aan mijn collega Sean.
Voor verdere vragen weet je ons te vinden natuurlijk
Groetjes,
Caspar
Goed om te horen dat het probleem is opgelost! Ik zal het doorgeven aan mijn collega Sean.
Voor verdere vragen weet je ons te vinden natuurlijk
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.