.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten in Luxemburg?

  • 3 August 2017
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Alles gedaan zoals jullie beschreven hebben in vorige topics maar alsnog geen internet verbinding
Tel geeft aan simkaart staat gebruik niet toe!
Al mijn gezinsleden zelfde bundel en geen enkel probleem
icon

Beste antwoord door Jihane 7 August 2017, 18:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Dirkje79,

Heb je al geprobeerd of jouw simkaart in een ander toestel het wel doet en die andere simkaart in jouw toestel?
Staat jouw telefoon op hetzelfde netwerk als de rest van het gezin?

Als dit geen soelaas biedt dan zal een moderator je gegevens even controleren en je simkaart een reset geven. Hierover krijg je hier nog verder bericht.
Goedenavond bedankt voor u reactie
Helaas doet mijn simkaart het ook niet in dezelfde tel van mijn dochter
Het ligt waarschijnlijk toch aan mijn simkaart dan 🤔hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Alvast bedankt
Nog steeds geen reactie ontvangen 🤔
Zouden jullie mijn simkaart kunnen resetten!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dirkje,

Welkom op het Simyo Forum!

Sorry voor de late reactie! Vanwege de drukte reageren we langzamer dan je van ons gewend bent. Wat jammer dat je niet kunt internetten! Gaat het om het buitenland of in Nederland? Ik zie in je verbruik dat er internetverbruik is geregistreerd in het buitenland, dus daar ga ik nu vanuit. Mocht ik het mis hebben, dan kun je dat laten weten! Ik heb je buitenlandoptie een reset voor je gegeven. Daarmee heb ik de instellingen vernieuwd op het netwerk. Wil je je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, raad ik je aan om te controleren of dataroaming aanstaat op je mobiel. Heb je ook je geavanceerde internetinstellingen (APN instlelingen) bekeken? Je komt daar door op je toestel te gaan naar Instellingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten. Je voegt dan een nieuwe APN toe met de volgende gegevens:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS

Heb je ook al handmatig naar netwerken gezocht? Je doet dat door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Aanbieder. Daar mag je alle netwerken proberen tot je op een netwerk komt dat werkt.

Kom je er zo uit?

Reageer