.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten in Hongarije?

  • 6 June 2017
  • 5 reacties
  • 610 Bekeken

Hallo,
Wij zijn net maar Hongarije gereist. In Duitsland werkte mobiel internet prima, maat in Oostenrijk en Hongarije heb ik geen mobiel internet. Met handmatig zoeken alle providers al geprobeerd, zelfs op verschillende lokaties. Toestel van mijn vrouw heeft exact hetzelfde probleem ( ook simyo). Míjn toestel ook al een keer opnieuw opgestart. Geen resultaat. Zouden jullie internet in het buitenland kunnen resetten?

Gr. Rene
icon

Beste antwoord door Jihane 9 June 2017, 14:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Wanneer was je precies in Oostenrijk en Hongarije? Was dat soms op 1 juni en later (Toen bij Simyo de roaming (binnen zone 1) uit je bundel kwam)?
Ja dat klopt. Vanmiddag was ik in Oostenrijk en op dit moment ben ik in Hongarije. Overigens was ik gisteren in Duitsland (dus ook ma 1 juni) en daar werkte het wel.
Een vraag ter controle, ik weet er is verschil in snelheid, maar instelling op alleen 2G welk effect heeft dat?..........Instelling op 3G wat gebeurt dan?
Bij beiden handmatig netwerk zoeken..(indien nodig)
Bel/sms werkt wel..(?)
Míjn telefoon kiest automatisch 2,3 of 4g. Bellen en sms-en lukt wel.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rene,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het even niet lukte om in Hongarije te internetten 😞 Ik zie gelukkig dat het intussen opgelost is. Fijn! Je hebt gebeld met de telefonische klantenservice, en mijn lieve collega's hebben samen met jou je telefooninstellingen besproken en meerdere resets uitgevoerd. Door zo'n reset worden de instellingen op netwerkniveau vernieuwd.

Ik ben blij dat het werkt! Ik zie ook allemaal internetverbruik vanuit Hongarije staan als ik je aansluiting open, dus daar word ik helemaal vrolijk van. Mooi!

Laat jij het weten als je nog andere vragen hebt?

@ Wimj12 en Friesian, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer