.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten in het buitenland?

  • 25 July 2016
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Ik kan geen internetverbinding krijgen, terwijl internet, bellen en sms'en in buitenland en roaming aanstaan. Kan wel bellen en sms'en.
icon

Beste antwoord door Jihane 27 July 2016, 12:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Gebruik een Samsung Galaxy J5
Al gelukt! Zag in een ander forum de tip om 4G uit te zetten en heb nu internet!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sandy Kuhnen,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je even niet kon internetten in het buitenland! Gelukkig is het intussen wel opgelost 🙂 Je dient inderdaad in te loggen op Mijn Simyo en daar (via Instellingen > Netwerkinstellingen) de optie 'Internetten op je mobiel in het buitenland' aan te zetten. Ook moet dataroaming aan staan op je mobiel, 4G uit staan, en de eventuele optie voor EU-internet ook uit staan.

Ik ben blij dat je nu gewoon kunt surfen op 't internet in het buitenland. Hou je er wel rekening mee dat de tarieven in het buitenland niet hetzelfde zijn als in het binnenland? Zo kun je je bundels niet gebruiken, en betaal je slechts de roamingtarieven. Binnen Europa is dit € 0,06 per minuut/MB en € 0,02 per SMS. Buiten Europa variëren deze tarieven heel erg. Je kunt ze allemaal vinden op onze website.

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer