Wat een ellende dat ik vanuit Spanje totaal niets kon doen met mij telefoon.
Jammer dat ik overgestapt ben naar Simyo,hiervoor had ik nooit problemen.
Afspraken kon ik hierdoor niet nakomen,wat een heel vervelende situatie opleverde.
Als dit probleem niet goed en snel wordt opgelost ben ik genoodzaakt om naar een andere provider over te stappen.terwijl jullie
op de radio reclame maken dat jullie zo goed zijn.Nou niet dus.
Gaarne een snelle en vooral bruikbare oplossing
Groet J.M.van Driel
Bladzijde 1 / 1
staan de buitenland opties aan op je Mijn Simyo (instellingen - netwerk instellingen)?
Staat (data) roaming aan op je telefoon?
Staat (data) roaming aan op je telefoon?
Hoi Jowi,
Welkom op het forum.
Wat onhandig voor je, dat je niks met je toestel kan vanuit Spanje.
Ik heb naar je aansluiting gekeken en zie inderdaad dat, zoals Raytje al vermoedde, je optie voor het buitenland op Mijn Simyo uit staat. Deze zul je aan moeten zetten zodat je kan bellen als je in het buitenland bent.
Heb je hier nog vragen over?
@Raytje, bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum.
Wat onhandig voor je, dat je niks met je toestel kan vanuit Spanje.
Ik heb naar je aansluiting gekeken en zie inderdaad dat, zoals Raytje al vermoedde, je optie voor het buitenland op Mijn Simyo uit staat. Deze zul je aan moeten zetten zodat je kan bellen als je in het buitenland bent.
Heb je hier nog vragen over?
@Raytje, bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.