.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen of internetten in het buitenland?

  • 5 January 2018
  • 10 reacties
  • 146 Bekeken

Hoi
Ik kan niet bellen en internetten in Spanje
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 January 2018, 07:19

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hoi,

Heb je prepaid of Sim only?
Op mijn simyo bellen in en naar buitenland -/- internet in buitenland aan?
Bellen in het buitenland aangezet, internet aanzetten kan ik niet vinden.
Heb prepaid btw.
Je kunt met Simyo prepaid in het buitenland bellen en sms-en maar NIET internetten. Dus voor internet wordt wifi aangeraden en/of een buitenlandse sim.

Informatie

(Data) roaming staat aan op telefoon? Telefoon een keer uit en weer aan.

Ben je in een EU zone 1 land, dan gelden de daarvoor gemaakte EU regels, geen roaming kosten.
Nog wat extra Informatie


De beide informatie bronnen gelezen. Graag laten weten of het werkt/helpt (bellen, sms).

Meer vragen stel ze gerust.

Fijn verblijf en weekend gewenst.
Bedankt, ik heb al een paar jaar Simyo prepaid en dacht twee jaar geleden nog wél te kunnen internetten in het buitenland.
Graag gedaan. Je dacht verkeerd, je hebt nog nòòit via Simyo prepaid kunnen internetten in het buitenland. Dat kan wel met sim only.
OK, dan heb ik me vergist. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Marco,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je in Spanje bent! 🙂 Zoals Friesian aangeeft, kun je inderdaad met een Prepaid aansluiting niet internetten in het buitenland. Dat verklaart ook meteen waarom je de optie 'Internetten in het buitenland' niet kon vinden op Mijn Simyo. Ik zie dat je wel keurig de optie 'Bellen in/naar het buitenland' aan hebt gezet. Kun je nu wel bellen in 't buitenland?

Als je in de toekomst wél graag wilt internetten in het buitenland, kun je overwegen om over te stappen op een Sim Only abonnement. Hier lees je precies hoe je dat doet, mocht je dat willen. Maar dat ligt helemaal aan jou!

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Nee bedankt, ik zal m'n aansluiting heroverwegen. Tot zover bedankt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Marco,

Dat is prima! Namens Jihane graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Niels

Reageer