.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen in Spanje?

  • 10 August 2017
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo. Wij zijn in Spanje en ik kan hier geen verbinding maken met het netwerk.
icon

Beste antwoord door Els 14 August 2017, 12:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Probeer eens wat meer info te geven. Met alleen "Ik kan geen verbinding maken met het netwerk" komen we helaas niet zoveel. Het geven van informatie is wel van belang als je de juiste hulp vind.

Dus ik ga het maar vragen. Heb je prepaid of een abonnement? Staan je buitenland opties aan op je MijnSimyo. Staat roaming aan op je telefoon. Heb je al geprobeerd handmatig te zoeken naar een netwerk.

Lees ook eens deze pagina > https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen-gebruik-meer-maken-van-internet-i-186

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS​ > kan ook gprs zijn

Kortom vele vragen.
Alles gedaan wat hierboven staat maar geen succes. Tel. Is prepaid
Reputatie 5
Badge +5
Hallo Dekkiedek,

Welkom op het Simyo Forum! Heel goed dat je hier je vragen stelt aan ons.

Wat lekker dat je in Spanje bent! Uiteraard kan ik me voorstellen dat je ook daar gewoon bereikbaar wilt blijven. Wat onhandig dat je geen verbinding kunt maken met het netwerk daar.

Ik zie dat de optie voor 'bellen in en naar het buitenland' wel aan staat in je Netwerkinstellingen op Mijn Simyo. Voor de zekerheid heb ik deze instellingen gereset op het netwerk. Ik wil je vragen om je telefoon voor vijf minuten uit te zetten om dit helemaal door te voeren op het netwerk. Indien dit geen verandering brengt, laat je telefoon dan handmatig met een ander beschikbaar netwerk verbinden. Op het moment dat je naar het buitenland gaat, zal je telefoon automatisch met een netwerk verbinden. Het kan dan net zijn dat je bent verbonden met een netwerk dat geen goede dekking biedt.

Houd er rekening mee dat je met Simyo Prepaid in het buitenland geen gebruik kunt maken van mobiel internet.

Laat je het me weten met welk netwerk je wel kunt verbinden?

@Ray, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Els

Reageer