Skip to main content
ik ben nu in Spanje en ik kan niey bellen. Na zoeken in internet heb ik de optie bellen in het buitenland aangezet. Roaming staat in telefoon ook aan. Ik heb een extra asn toegeviegd gprs-service.com. bij handmatig buitenlands netwerk staan alle 4 met de tekst forbieden. Ik heb ook een andere simkaart ingestopt van een andere privider en dit diet het wel in Spanje, dus het ligt niet aan het toestel. Wat kan ik nog doen?
Hoi Jakoma,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je niet kunt bellen op je vakantie! Ik zie inderdaad dat de optie voor bellen in het buitenland gewoon netjes aan staat bij jou. Dan zou je gewoon moeten kunnen bellen! Het is heel goed dat je al een heleboel dingen geprobeerd hebt 🙂 Je geeft aan dat je een andere simkaart in jouw toestel hebt geplaatst, en dat het allemaal wel werkte toen. Wil je ook voor de zekerheid nog jouw simkaart in een andere telefoon proberen? Als het dan ook niet werkt, dan weet je eigenlijk wel zeker dat het aan je simkaart ligt.



Ik zal dus even een reset uitvoeren op de optie voor het bellen in het buitenland. Wil jij je toestel dan een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane
Ik weet niet hoe, maar het probleem is opgelost!!! Misschien door de reset of wellicht door de keuze van een andere Spaanse provider.:D
Bedankt Jihane!!!
Hoi jokoma,



Dat is goed nieuws! Wat fijn dat het probleem opgelost is. Welke van de 2e het dan ook is geweest. Het feit dat het probleem verholpen is, is natuurlijk het belangrijkst 🙂 Graag gedaan namens Jihane.



Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Veel plezier nog in Spanje!



Groetjes,

Angela

Reageer