.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen in Hongarije?

  • 31 October 2016
  • 5 reacties
  • 245 Bekeken

Hallo, Ik ben een groot gedeelte van het jaar in Hongarije maar kan niet bellen met een 2 nieuwe prepaid simkaarten.
Ik heb gisteren buitenland bellen aangezet , dit helpt niet. Mijn telefoon vindt wel netwerken maar geeft aan geen bereik, zowel bij automatisch als bij handmatige instellingen.
Kan iemand mij vertellen hoe dit opgelost kan worden?
Alvast bedankt
Didy
icon

Beste antwoord door Ilias 31 October 2016, 14:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Didy,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat je niet kunt bellen in Hongarije! Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaarten. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en het dan weer aanzetten? Dan wordt de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk.

Als dit niet werkt, kun je dan je simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel. Dan kun je erachter komen of het ligt aan de simkaart of aan het toestel.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Hoi Ilias,

Ik heb toestel uitgezet en een half uur gewacht, geen bereik of netwerk niet beschikbaar..
Ik krijg bij handmatig zoeken wel een Vodafone LTE, 2g en 3 g netwerk te zien, deze heb ik ook al handmatig geselecteerd, en toestel opnieuw opgestart.
Op 2 andere toestellen hetzelfde, ook bij mijn tweede nieuwe simkaart.

Groetjes
Didy
Badge +7
Hoi Didy,

Wat jammer dat je nog steeds geen bereik hebt! Ik heb net je aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat je gistermiddag twee keer hebt gebeld. Betekent dit dat je problemen weer opgelost zijn?

Zo niet, wil je dit dan laten weten?

Groetjes,
Samantha
Hallo Samantha,


Het probleem is opgelost.
Dit ging niet vanzelf hoor. Ik heb een verboden netwerk geselecteerd en daarna werd de simkaart geregistreerd op het netwerk.
Ik had alle netwerken meerdere malen geprobeerd, helaas lukt het niet alleen op bovenstaande manier.
In ieder geval bedankt voor de moeite.

Groetjes
Didy
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Didy,

Wat fijn om te lezen dat het is opgelost! Oei! Wel met een verboden netwerk. Daar weet ik niets van. Kun je wat meer vertellen over deze verboden netwerk en waarom het verboden is in Hongarije?

Graag gedaan!

Groetjes,
Ilias

Reageer