Skip to main content

.

Bellen lukt niet, zowel bellen als gebeld worden. Een paar dagen geleden had ik hier nog geen last van. Ik heb wel 4G bereik en verbinding. Hebben andere mensen hier ook last van of heeft iemand enig idee waar dit aan ligt?

Hoi @Bran,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je niet kan bellen of gebeld kan worden! Welke melding krijg je te horen of te zien als je wilt bellen? 

Heb je de simkaart ook al getest in een andere telefoon? Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt. Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de dataroaming van de simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?

Ook zie ik dat je een wat verouderde simkaart hebt. Je kan mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik stuur dan kosteloos een nieuwe simkaart naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi Amy,

Bedankt voor je reactie, ik heb de simkaart nog niet geprobeerd in een andere telefoon, dat zal ik vanavond doen. De reset heeft tot nu toe niet geholpen.

Voor verdere informatie, ik kan iemand bellen, alleen gaat mijn telefoon niet over en ontvangt de ander geen oproep. Verder als iemand mij belt zie ik dat niet op mijn telefoon en ontstaat er ook geen gemiste oproep.

Hoi @Bran,

Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd wat er uit de simkaart switch komt. Ook zie ik dat je simkaart wat verouderd is. Mocht de simkaart ook niet werken in een andere telefoon dan kan ik kosteloos een nieuwe simkaart naar je opsturen! 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Reageer