.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen in het buitenland?

  • 28 December 2014
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Afgelopen week was ik in Brussel. Daar werd ik gebeld door mijn dochter (met een Belgisch telefoonnummer). Zij kreeg geen verbinding met mij en ik merkte niet dat ik gebeld werd. Toen ik terug in Nederland was kreeg ik een bericht dat ik een gemiste oproep had.
In Mijn Simyo is bellen in/naar buitenland ingeschakeld. Mijn toestel is een iPhone 4. Bij mijn vorige provider, T-mobile, had ik nooit een probleem met bellen in het buitenland. Binnenkort ga ik voor een langere periode naar het buitenland en dan moet ik zeker bereikbaar zijn.
icon

Beste antwoord door Ruud 29 December 2014, 13:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jennyha,

Welkom op ons forum:)

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'buitenland', zo kan iedere forumgebruiker het makkelijk vinden.

Zoals je al aangeeft heb je via Mijn Simyo de optie bellen in en naar het buitenland aangezet. Voor de zekerheid heb ik deze optie op jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou jij je toestel ook nog even uit en aan kunnen zetten, zodat je toestel zich ook opnieuw aanmeld op het netwerk?

Als je dan nog niet kunt bellen, op het moment dat je in het buitenland bent, is het verstandig om handmatig naar een netwerk te zoeken. Het kan helpen om verschillende netwerken te proberen. 😉 Via deze link kun je zien hoe je bij jouw toestel handmatig naar een netwerk zoekt.

Heb je ook geprobeerd uitgaand te bellen in België?

Reageer