Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen en internetten in Frankrijk?

  • 7 June 2024
  • 27 reacties
  • 247 Bekeken

Ik ben in het buitenland (Frankrijk) en vandaag heb ik de nieuwe simkaart geactiveerd.
De toestel geeft al 6 uren nog geen mobiel netwerk aan. Geen internet en ook niet kunnen bellen. Als ik probeer te bellen zegt scherm: Uitgaande gesprekken niet mogelijk als functie voor gesprekken geblokkeerd staat. Bij oude simkaart werkte het gewoon

Nummer oud = nummer nieuw ofwel zelfde nummer bij zelfde provider = Simyo


Ik ben naar mijn Simyo geweest en de optie "bellen in en uit het buitenland" aan gezet, de toestel uit en weer aan gezet, sim kaart in en uit gehaald, 45 minuten gewacht maar hij doet het nog steeds niet.


Wat moet ik hier tegen doen? Alles instellingen gecontroleerd op telefoon en bij mijn Simyo

27 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Als je een vraag of opmerking plaatst binnen het forum, hebben medeforumleden de vrijheid om daar op te reageren. Als het antwoord niet is wat je er van verwacht had, jammer dan.

Je kunt KPN en Simyo niet met elkaar vergelijken, oftewel het is appels met peren vergelijken.

KPN een een premium provider en Simyo is een budget provider die capaciteit van KPN Wholesale afneemt voor de mobiele diensten van Simyo.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Samurai,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw laatste reactie verwijderd. Ik wil je graag verzoeken om op je taalgebruik te letten en het netjes te houden. Gezonde discussies zijn altijd welkom maar het is op ons forum van belang dat we ook respectvol met elkaar kunnen communiceren. Je kunt onze huisregels eventueel hier terugvinden. Ik raad aan om dit goed door te lezen.
 

Het werkt na bijna 3 weken. Vele uren ergernis.
Hoe gaat Simyo dit aan mij compenseren?

 

Via privébericht heb je mij inderdaad laten weten dat het probleem is opgelost en dat je weer kunt bellen en internetten. Ook heb ik je een compensatie aangeboden voor de dagen dat je onbereikbaar bent geweest, ik had je van te voren al aangegeven dat wij je een compensatie zouden aanbieden. Het is dus niet nodig om hier via je topic reacties over te plaatsen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer