.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn voicemail vanuit het buitenland niet beluisteren?

  • 27 September 2019
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

Zojuist met dhr. Tilon v.d. klantenservice prettig contact gehad maar hij kon ook na intensief proberen en overleg technische dienst het probleem niet oplossen.

Het probleem is:
Ik heb voor het naar het buitenland gaan geen voicemail ingesteld er van uit gaande dat ie dan ook uit zou staan. Nu blijkt dat de voicemail toch aanstaat en mensen wel berichten in kunnen spreken maar ik er met geen mogelijkheid bij kan... Dat is onwerkbaar natuurlijk. Graag dus minimaal de voicemail voor me uitschakelen. Het lijkt me echt onmogelijk dat dat niet door jullie kan.

Dank voor een echte oplossing.
Mvg
Olaf
icon

Beste antwoord door Jihane 29 September 2019, 15:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Olaf,

Welkom op het Simyo Forum!

Als eerste wil ik zeggen dat ik het leuk vind om te horen dat je zo'n goed gesprek met Tilon hebt gevoerd 🙂 Hij is een van onze toppers!

Verder is het natuurlijk kwalijke zaak dat je niet bij je voicemail kunt! In het buitenland moet dat gewoon kunnen, want je voicemail vraagt je om een code zodra je die wil beluisteren, correct? Zodra je naar 1233 belt, kun je op * drukken op je mobiel. Je hoort dan een toegangscode per sms te ontvangen. Heb je dit al geprobeerd?

Het uitzetten van voicemail gaat helaas niet handmatig vanuit onze kant, sorry! Maar ik ga graag met je opzoek naar een echte oplossing! Laat je me weten wat je al geprobeerd hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer