Skip to main content
Ik bel 1233 vanaf Madeira. Moet ik code ingeven gevolgd door#. Er gebeurt niets, stem blijft maar zelfde verhaaltje afdraaien. Opnieuw gebeld en tik ik alleen # gebeurt er ook niets. Heb het wel 10 keer geprobeerd. Om dol van te worden.

Telefoon Motorola Moto G3.
Hallo Wout1953,



Een oude methode (5 jaar geleden, weet niet of deze nog werkt) was:



Voor het beluisteren van je voicemail in het buitenland dien je het volgend telefoonnummer: 0031612001233 te bellen.



De FAQ https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/je-voicemail-vanuit-het-buitenland-of-vanaf-e-2565?c=72 vertelt dat je direct 1233 kan bellen met je code!
Beste Franswon, dank voor je vriendelijke antwoord. De inhoud helpt me echter niet. Ik heb het lange en korte nummer gebeld, maar wat ik ook intik, de stem gaat gewoon door en er gebeurd gewoon helemaal niets. Het lijkt wel of wat ik intik gewoon niet aankomt bij Simyo voicemail. Als het niet opgelost wordt, dan zet ik voicemail gewoon uit.
Hoi Wout1953,



Een moderator zal dit verder oppikken en je informeren.
Hi Wout1953,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vreemd dat het niet lukt om je voicemail af te luisteren vanuit Madeira. Zou je kunnen kijken of je handmatig een ander telefoonnetwerk kan selecteren? Hoe dit op jouw specifieke toestel kan, is via onze toestelhulp te vinden. Het is goed mogelijk dat bellen naar je voicemail dan wel goed gaat 🙂 Mocht dit niet werken, wil je dan proberen of het lukt om de voicemailcode opnieuw in te stellen? Hoe je dit kan doen, kan je vinden op de pagina die franswon heeft gedeeld.



Ik hoor graag of het daarna wel lukt om je voicemail af te luisteren :)



Bedankt voor de hulp, franswon!



Groetjes,

Niels

Reageer