.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn instellingen voor het buitenland niet aanpassen?

  • 20 July 2016
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Badge
Ik kan via mijn simyo niet bij instellingen bellen en internetten naar buitenland aan zetten.
icon

Beste antwoord door Jihane 21 July 2016, 13:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Saxofa,

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over het aanpassen van je instellingen! Ik heb je aansluiting erbij gepakt om mee te kijken, en ik zie staan dat jij een Sim Only abonnement hebt. Dit betekent dat jij in het buitenland hoort te kunnen bellen, SMS'en en internetten (mocht je dat willen ;)). Hoe bewerkstellig je dat? Heel simpel, eigenlijk! Zodra je weet hoe het moet is het een eitje. Je logt in op Mijn Simyo en gaat vervolgens naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Hier zie je allerlei opties staan die je uit- en aan kunt vinken.

Zo zie je Bellen in en naar het buitenland staan onder het kopje Bellen, en zie je ook Internet op je mobiel in het buitenland staan onder het kopje Internet. Bij jou staan deze opties nog uit.

Hou je er wel rekening mee dat de tarieven in het buitenland anders zijn dan in Nederland? Je vindt onze tarieven op deze pagina. In het buitenland betaal je alleen de roamingkosten. Zo betaal je € 0,06 per minuut of MB, en € 0,02 per SMS. Buiten Europa kan dit enorm uiteenlopen, dus het valt echt te adviseren om die tarievenpagina te bekijken eer je op reis gaat.

Laat je me weten of je er zo uit komt?

Groetjes,
Jihane

Reageer