.

Beantwoord

Waarom kan ik maar maximaal 8 Gb aan data kiezen en niet meer?

  • 6 June 2019
  • 2 reacties
  • 348 Bekeken

Het valt mij op dat ik geen hogere databundel kan kiezen dan 8 Gb. Op vakantie is dit best weinig, omdat ik de telefoon deel met mijn vrouw. Zij heeft alleen een pre-paid simkaart en dus is het voor haar in het buitenland geen optie van internet gebruik te maken op haar telefoon. Mb's bijkopen is best een kostbare zaak in vergelijking met het (tijdelijk) verhogen van je bundel. Graag zou ik in de vakantiemaan 16 Gb aan data willen. Kan dit?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 6 June 2019, 12:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zij heeft alleen een pre-paid simkaart en dus is het voor haar in het buitenland geen optie van internet gebruik te maken op haar telefoon.

Bij Simyo prepaid kan je wel internet in het buitenland gebruiken. Helaas biedt Simyo op dit moment geen grotere bundels aan dan 8GB (of 16GB met dataverdubbelaar via Simyo Compleet, maar daar heb je KPN thuis als internet voor nodig.)

Simyo luistert wel naar zijn klanten. Hopelijk gaat Simyo met behulp van jouw bericht in de toekomst grotere bundel introduceren. Als er vraag naar is, dan volgt meestal aanbod bij Simyo!
Reputatie 5
Badge +4
Goedemorgen Peter,

Welkom op het Simyo forum!

Ik kan eigenlijk weinig toevoegen aan de reactie van Groentjuh. Met prepaid is het tegenwoordig wel mogelijk om te internetten in het buitenland. De grootste bundel is hiervoor wel maar 1000 MB. Zorg er wel voor dat je in dat geval de optie 'internet in het buitenland' inschakelt op Mijn Simyo.

8000 MB is vooralsnog helaas onze grootste internetbundel. Hopelijk zal dit snel worden uitgebreid! Ik kan helaas niet zeggen wanneer dit het geval zal zijn.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je hier gewoon reageren. Zo niet, dan wens ik je alvast een hele fijne vakantie! Groentjuh, bedankt voor het antwoorden!

Groetjes,

Kevin

Reageer