Skip to main content
Vraag

Waarom kan ik in België geen e-mails versturen?

• September 18, 2025
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

Internet werkt prima, soms wat minder in de Ardennen. Mijn verstuurde e-mails blijven echter in Postvak Uit staan (zijn dus niet verzonden) tot ik weer in Nederland ben. Ik ben in verschillende plekken in Wallonië geweest maar nergens worden de e-mails verzonden, ook niet na pogingen de mail opnieuw te versturen of de mails te wissen en opnieuw op te sturen.

Ik ben erg benieuwd waarom dit gebeurt.

5 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 18, 2025

Hoi ​@WaaromNiet,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen e-mail kan versturen als je in België bent! 

Heb je verder wel gewoon goed bereik in België als in bellen en internetten? Welk merk en model telefoon gebruik je? Zou het misschien kunnen dat je voor de mail app de optie mobiele data uit hebt staan? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • September 18, 2025

Ik heb verder aardig tot goed bereik, afhankelijk van de plaats waar ik ben. Ik gebruik een Fairphone met E/OS, emailprogramma Thunderbird. Alle opties al bekeken, aangepast, getest en teuggezet.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 18, 2025

Hoi ​@Amy,

Bedankt voor je reactie. Wat bijzonder! 

Ben je op dit moment nog in België? Heb je de mogelijkheid om een andere simkaart in jouw telefoon te testen om te controleren of de e-mail dan wel worden verzonden? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • September 18, 2025

Nee, ik ben niet meer in België.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 19, 2025

Hoi ​@WaaromNiet,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat we het nu niet kunnen testen. 

Ga je op korte termijn weer naar België? Ik raad aan om contact op te nemen op het moment dat je dit probleem ervaart zodat we het één en ander kunnen uittesten en mogelijk kunnen oplossen voor je! 

Groetjes,
Amy