.

Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding maken met Internet in België?

  • 24 February 2018
  • 5 reacties
  • 1318 Bekeken

iPhone 7, roaming staat aan. Toch geen internet mogelijk.
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 February 2018, 11:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Welke stappen heb je verder ondernomen om internet te verkrijgen?
Hallo Ron,
Op het moment dat wij de grens van NL/België overgingen stond mijn internetverbinding niet aan. Eenmaal in België heb ik Mobiele data (gesprekken en data) en Roaming op aan gezet.
Dan besefte ik dat ik op MijnSimyo buitenland nog moest aanzetten. Heb ik toen ook gedaan. Dan heb ik de telefoon uit en aan gezet. Nog geen service.
Dan bij Mobiele data, APN: portalmmm.nl, gebruikersnaam: KPN en Wachtwoord: gprs.
Nogmaals telefoon uit en aan.
Hoi Ingrid - @Ingridt

Wat ook kan soms werkt GPRS andere keer gprs.
Telefoon uit aan. Eventueel handmatig netwerk selectie.

Helpt dat? Graag even laten weten.

Fijne zondag nog ! 😎
Hoi Friesian,
Bedankt voor het meedenken. Ik zal je oplossing meenemen voor het geval dat ik weer in België ben en ik weer geen verbinding heb.

Jij ook een fijne zondag!☀️
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ingridt,

Welkom op het Simyo Forum :)

Onhandig dat internet het niet doet in België! Goed dat je al een aantal stappen hebt doorlopen. Ik zie dat je via de mail contact hebt gehad met een collega. Die heeft een reset op je simkaart uitgevoerd. Ik hoor graag of je de volgende keer in het buitenland wel verbinding kan maken 🙂 Zo niet, dan zouden de tips van Friesian uitkomst moeten bieden. Laat je het weten?

Ron H en Friesian, bedankt voor de reacties en hulp!

Groetjes,
Niels

Reageer