Ik ben op dit moment in Kroatië en mijn 3g deed het eerst gewoon goed. Van het een op het andere moment deed die het niet meer. Nu heb ik 3x gebeld meg simyo, mijn simkaart is gereset en heb 1000mb cadeau gekregen. Alles moest weer goed zijn.
Maar nog steeds doet mijn 3g het nu niet, er vervelend want nu moet ik steeda gebruik maken van de wifi.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?!
Bladzijde 1 / 1
Telefoon 10 minuten uitzetten en weer opstarten.
Of ander netwerk selecteren / proberen
Vergeet niet dat je ook afhankelijk bent van het lokale netwerk.
Of ander netwerk selecteren / proberen
Vergeet niet dat je ook afhankelijk bent van het lokale netwerk.
Oke! Bedankt ga ik dat proberen! Maar het gekke is dat die het hier wel gewoon gedaan heeft. Maar van het een op het andere moment deed die het niet meer...
Netwerk waar je mee verbonden bent / was kan ook storing hebben om maar wat te noemen.
Heb mijn telefoon een tijd uitlaten staan, maar doet het nog steeds niet. Mijn moeder heeft ook simyo en daarbij doet de 3g het wel.
Hi DemiH,
Wat jammer dat je verbinding soms wegvalt 😞 Hoe ziet dat er precies uit? Heb je nu helemaal geen verbinding meer, of kun je wel bellen en sms'en? Ik heb zojuist ook gereageerd in je andere topic, maar we kunnen het beste hier verder praten over je verbinding. Heb je, zoals Ray zei, een ander handmatig netwerk geselecteerd? Dat doe je door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Aanbieder.
Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart in een andere mobiel stoppen en andersom? Zo komen we erachter waar de kern van het probleem zich bevindt. Is het een optie om te ruilen met je moeder, bijvoorbeeld? Dan kun je even testen hoe dit in elkaar zit.
Laat je het mij dan weten?
@ Ray, dankjewel voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Wat jammer dat je verbinding soms wegvalt 😞 Hoe ziet dat er precies uit? Heb je nu helemaal geen verbinding meer, of kun je wel bellen en sms'en? Ik heb zojuist ook gereageerd in je andere topic, maar we kunnen het beste hier verder praten over je verbinding. Heb je, zoals Ray zei, een ander handmatig netwerk geselecteerd? Dat doe je door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Aanbieder.
Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart in een andere mobiel stoppen en andersom? Zo komen we erachter waar de kern van het probleem zich bevindt. Is het een optie om te ruilen met je moeder, bijvoorbeeld? Dan kun je even testen hoe dit in elkaar zit.
Laat je het mij dan weten?
@ Ray, dankjewel voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Heb al geprbeerd on andere netwerken te selecteren, maar het maakt geen verschil. Mijn simkaart heb ik in een andere telefoon gestopt en daar doet die het ook niet.
Nu ik weer een nieuwe bundel heb doet eindelijk mijn 3g het weer! 🙂 Maar ik nog 1 vraag, afgelopen maand heb ik 1000mb cadeau gekregen als compensatie, maar ik heb van die 1000mb helemaal geen gebruik kunnen maken. Is het mogelijk dat jullie die 1000mb naar deze maand verplaatsen zodat ik die nog wel kan gebruiken?
Hoi Demi,
Wat tof dat je internet gewoon weer werkt 😃 Dat is echt goed om te horen. Ik heb meteen natuurlijk weer 1000 MB aan je aansluiting toegevoegd. Je kunt deze MB's activeren door in te loggen op Mijn Simyo (op de webversie of via de App). Als je het cadeautje digitaal uitpakt, is die bundel geldig in de huidige maand (juli).
Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Wat tof dat je internet gewoon weer werkt 😃 Dat is echt goed om te horen. Ik heb meteen natuurlijk weer 1000 MB aan je aansluiting toegevoegd. Je kunt deze MB's activeren door in te loggen op Mijn Simyo (op de webversie of via de App). Als je het cadeautje digitaal uitpakt, is die bundel geldig in de huidige maand (juli).
Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Hey Jihane,
Wat fijn van jullie! Ik heb echt super goede hulp gehad, super bedankt!
Groetes,
Demi
Wat fijn van jullie! Ik heb echt super goede hulp gehad, super bedankt!
Groetes,
Demi
Hoi DemiH,
Graag gedaan namens mijn lieve collega Jihane. Als je verder nog vragen hebt, horen we graag van je.
Groetjes,
Caspar
Graag gedaan namens mijn lieve collega Jihane. Als je verder nog vragen hebt, horen we graag van je.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.