Goedendag,
Ik gebruik mijn Simyo sim kaart inmiddels al 3 jaar lang zonder problemen in volle tevredenheid in een GSM module van een alarmsysteem op Bonaire. Als er meldingen zijn dan stuurt de simkaart een sms naar mijn mobiel. Helaas bemerk ik nu dat de simkaart geen goede ontvangst meer heeft met deze gsm module.Ik ontving al tijden geen sms-en meer. Onvangstsignaal wordt gemeten in de module en er is weinig tot merendeel geen ontvangst. .Ik heb de Simyo simkaart in een telefoon gestopt om te kijken of ik verbinding had, ook op dezelfde plek als waar de GSM module van mijn alarmsysteem.hangt. Er is dan geen probleem, ik kan bellen, en ook sms-en. In beeld staat dan Digicell-Simyo nl met een duidelijke ontvangst. Digicell is de lokale provider op Bonaire, dus heb ik van hun een simkaart in de GSM module van mijn alarmsysteem gestopt en tot mijn verbazing zie ik wel een duidelijke ontvangstkwaliteit. Dus redenerend, het werkte altijd feilloos, nu met de Simyo kaart geen ontvangst in het alarmsysteem, wel met een losse telefoon, en een kaartje van de lokale provider een prima ontvangst. Mijn vraag is er vanuit Simyo iets veranderd, is een reset van het kaartje misschien een oplossing om alles weer werkend te krijgen? Gebruik maken van de lokale provider is een laatste, maar slechte optie, ik blijf liever bij Simyo. Alvast veel dank voor een antwoord.
Mvgr,
Perry.