.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart telkens geblokkeerd als ik in het buitenland ben?

  • 18 June 2018
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Dag Simyo,

jullie klantenservice is alweer onbereikbaar via telefoon, chat en facebook, vandaar via het forum.
Ik heb al heel lang problemen mijn mijn simkaart, elke keer wordt deze geblokkeerd als ik in het buitenland zit. Al vele '''oplossingen'' zijn er geprobeerd na zeer vaak contact te hebben gehad met de klantenservice. Graag verwijs ik naar de notitie die jullie collega Douwe heeft achtergelaten in het systeem, zodat jullie de status van mijn probleem kunnen zien. Ik wil graag zsm contact met jullie (telefonisch) om dit op te lossen, er is een reset (of heraanmelding) nodig op een buitenlands netwerk volgens de mensen van KPN (nogmaals, check de voorgaande ''hulp'' van collega's, ik ga niet voor de 100e keer alles opnieuw uitleggen en stappen die niet werken doorlopen). Ik heb heel veel geduld gehad met jullie klantenservice, maar door mij nu alweer met een geblokkeerde simkaart in het buitenland te laten zitten brengen jullie mij dit keer serieus in de problemen. Graag wil ik dit keer een (dit keer wel werkende!) oplossing van dit al zeer lang aanslepende en terugkerende probleem. Alvast bedankt om mij eindelijk (snel) te helpen en mij telefonisch te contacteren, jullie zijn blijkbaar alweer onbereikbaar.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Niels 19 June 2018, 10:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi EeVee,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat het gisteren niet lukte om via de door jou genoemde kanalen contact met Simyo te krijgen 😞 Behalve de chat waren we gewoon bereikbaar tussen 08:00 en 20:00. Onhandig dat je elke keer in het buitenland geen gebruik kan maken van het mobiele netwerk. Ik zie inderdaad dat mijn collega een notitie heeft gemaakt over het gesprek dat eind mei plaats heeft gevonden. Op het moment dat jij je in het buitenland bevindt en dit aan ons laat weten, zouden wij met het probleem aan de slag gaan.

Je hebt inmiddels via Facebook en telefonisch contact met ons gehad. Je bent samen met mijn collega tot een oplossing gekomen. Kan je dit bevestigen?

Groetjes,
Niels
Nee Niels, Dat kan ik NIET bevestigen, er is GEEN oplossing.

De ''oplossing'' is dat ik zo snel mogelijk moet overstappen naar ene andere provider omdat jullie mij nu met heel veel problemen en heel veel kosten hebben opgezadeld
(bellen met buitenlands nummer anar jullei klantenservice).
Reputatie 6
Badge +4
Hi EeVee,

Jammer om te lezen dat je nog steeds problemen ondervindt met het gebruiken van je mobiel in het buitenland en dat je kosten gemaakt hebt om met ons in contact te komen. Dat schiet niet op natuurlijk. In je gegevens zie ik dat je in overleg met mijn collega's besloten hebt om over te stappen. We zien je natuurlijk niet graag gaan, maar begrijpen je keuze. Ik hoop dat je in de toekomst ook in het buitenland kunt bellen en sms'en naar wens.

Stuur je ons een berichtje zodra je bij je nieuwe provider nummerbehoud hebt aangevraagd? Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Thomas

Reageer