Toen ik in Duitsland was voor gelukkig maar één weekend had ik helemaal geen internet meer omdat Simyo dat had uitgezet (daar kwam ik achter toen ik weer thuis was) Waarom dit is gedaan is mij nog steeds een raadsel. Ik heb het in ieder geval niet gedaan !!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie niet terug dat wij deze optie hebben uitgeschakeld. Wel heb ik even een reset uitgevoerd op deze optie van jouw simkaart. In de toekomst zou deze optie dan niet meer uitgeschakeld moeten worden, wellicht dat er iets in het systeem niet goed ging waardoor dit per ongeluk uitgeschakeld is. Je kan dit zelf beheren via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen.
Groetjes,
Amy
Bedankt Amy voor de reactie.
Mijn vrouw heeft exact dezelfde smartphone en abonnement en bij haar functioneerde het internet wel.
Met vriendelijke groeten,
Harry Brouwer.
Hoi
Bedankt voor je reactie. Wellicht dat de instelling bij haar wel juist stond op dat moment. Ik ga ervanuit dat dit niet meer zal voorkomen met de reset die ik heb uitgevoerd. Mocht je toch weer merken dat deze optie uitstaan in je Mijn Simyo account dan hoor ik het graag! Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.