.

Beantwoord

Waarom is mijn databundel geblokkeerd/niet toegankelijk in buitenland (Spanje)?


Goedenavond beste leden van het Simyo forum.

Mijn dochter is vanochtend vertrokken voor een weekje vakantie in Spanje bij opa en oma op de camping in Rosas. Nu is het zo dat haar databundel/ 4g niet lijkt te werken/ ontoegankelijk is.

Welke telecom provider correspondeert met Symio in Spanje? Het lijkt alsof de provider haar geen toegang verschaft. 

Uiteraard staat alles netjes aangevinkt.

Het betreft een iPhone 11. Ik kan alleen op afstand meedenken nu. 

Wie weet raad?

Met vriendelijke groeten,

Erik 

icon

Beste antwoord door Seren 3 May 2022, 14:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi @Annelie 123 - Erik.

Goedemorgen.

Even ter controle, alles staat aangevinkt maar als basis even bij het begin beginnen.

Op haar mijn Simyo staat bellen in en naar het buitenland aan en internet in het buitenland staat ook aan.

Dan even ter controle deze toestelhulp buitenland iPhone 11.

Toestel is al opnieuw opgestart. Wat ze misschien kan proberen voor een goede werking van internet is handmatig een andere provider kiezen als dat mogelijk is.

Verder zal een medewerker, een moderator, van de Simyo KS (klantenservice) zich ook nog melden.

Succes!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Annelie 123,

Bedankt voor je bericht,

Zoals @Friesian aangeeft kan je het beste de instructies volgen op onze toestelhulp pagina. Om je vraag te beantwoorden met welke telecomprovider wij corresponderen in Spanje zijn dat: Xfera Moviles S.A, Vodafone Espana S.A. (Airtel), Telefónica Móviles, Jazztel Spain, Ortel Spain - MVNO*, E-Plus Spain - MVNO.

Mocht dit niet werken wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw gegevens. Dan help ik je daar verder.

Groetjes,
Seren

Dank jullie wél voor het aandragen van de mogelijke oplossingen. Het probleem is inmiddels ook opgelost. Voorzover ik begrepen heb stond de netwerk keuze niet op automatisch op haar toestel..

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Erik

Reageer