.

Beantwoord

Waarom heb simyo geen buitenlandbundel en de concurrenten wel?

  • 2 March 2015
  • 1 reactie
  • 546 Bekeken

Ik zit al een aantal jaren bij Simyo. Na een kort uitstapje naar ziggo mobiel toch weer terug gekomen bij Simyo.
Ik ben over het algemeen heel erg tevreden en snap dat Simyo altijd goed scoort in de consumenten tests. 
Één ding snap ik echter niet. Nagenoeg alle concurenten (youphone, hi, telfort, vodafone) bieden een buitenland bundel aan. dat je bijvoorbeeld voor 2,50  50MB 25 min/sms krijgt. 
Waarom heb Simyo dit niet? Is hier een speciale reden voor? Komt deze buitendland bundel er in de toekomst nog wel?
Als ik een cijfer aan Simyo zou geven zou dit een 8 zijn. maar met een buitenlandbunel zeker een 9,5 of hoger.

Vriendelijke groet,
Nick
icon

Beste antwoord door Ali 3 March 2015, 11:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Nicksim,

Welkom op het forum.

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Simyo en dat je weer abonnee bent :)

Ik begrijp heel goed dat je ook tijdens je vakantie wilt internetten. Een internetbundel voor het buitenland zou dan inderdaad handig zijn. Op dit moment heeft het aanbieden van een internetbundel in het buitenland niet onze prioriteit.

We werken bij Simyo met een klein team gezellige mensen waardoor we de kosten en tarieven laag houden. Voor ons en voor jou zou het veel kosten met zich meebrengen om bundels in het buitenland aan te bieden.

Daarnaast wachten we de situatie met Local Break Out en het afschaffen van de roamingskosten af.

Ik hoop dat we ondanks dit toch een score kunnen halen boven de 8 🙂

Reageer