Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik toch kosten ondanks de optie ''automatisch verbinden'' uitstaat?

• August 2, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Goedenmiddag, ik krijg zojuist een bericht dat ik geen internet meer heb en 60,50 e kosten heb gemaakt. We zitten met z'n 2-en op Lesbos en waren aan de noordzijde /grenzend aan Turkije) aan het fietsen. Beiden al jarenlang geabonneerd bij Simyo.  We hebben vooraf beiden onze automatische netwerk zoeken uitgeschakeld en handmatig vastgezet op een Griekse provider, Cosmote. Eea omdat we op de hoogte zijn van hoge kosten turkse zijde. Toch nam mijn telefoon de turkse provider (turkcell oid) waardoor we hoge kosten maakten. Hoe kan dit toch, ondanks dat we onze instellingen juist gewijzigd hebben? En kunnen we deze kosten ergens verhalen? Alvast bedankt! Groeten 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@GeertM,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de telefoon toch een verbinding heeft gemaakt met het netwerk in Turkije ondanks de juiste instelling!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met één van mijn collega's en je een compensatie hebt gekregen.

Zou je mij toch nog even een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag nog even met je mee om te zien wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 4, 2025

Hoi ​@GeertM,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de telefoon toch een verbinding heeft gemaakt met het netwerk in Turkije ondanks de juiste instelling!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met één van mijn collega's en je een compensatie hebt gekregen.

Zou je mij toch nog even een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag nog even met je mee om te zien wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,
Amy