Skip to main content
Vraag

Waarom heb ik steeds slecht bereik in Frankrijk?

• August 13, 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

jaapenhelma
Forum|alt.badge.img+2

Hallo, wij gaan elk jaar naar Frankrijk om de tour de france te volgen. Ik heb al jaren een simyo abbonnement maar elk jaar  kom ik er weer achter dat we heel slecht bereik heb. Dit jaar heeft mijn partner ook simyo maar zij heeft hetzelfde probleem .  ik heb 30gb tot mijn beschikking maar de helft van de tijd kunnen we hier geen gebruik   van maken. Hoe kunnen wij dit verhelpen? 

J.Noordam 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 14, 2025

Hoi ​@jaapenhelma,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je steeds slecht bereik hebt in Frankrijk! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik dat je een hele oude simkaart hebt. Ik wil je daarom graag kosteloos een nieuwe simkaart opsturen om uit te sluiten dat het aan de simkaart ligt. Hebben jullie ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Hebben jullie in andere landen wel goed bereik?

Voor de nieuwe simkaart kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens en ook het 06-nummer en persoonlijke gegevens van je partner. Dan kijk ik even na of die aansluiting ook een oude simkaart heeft. 

Groetjes,
Amy