.

Beantwoord

Waarom heb ik slechte verbinding buiten Nederland?

  • 19 April 2016
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Ik vind dat ik buiten Nederland bveel te slecht bereikbaar ben voor WiFi verbindingen.
Ik kan niets buiten het hotel terwijl iedereen met een mobiel zijn of haar weg kan opzoeken op de mobiel.
Ik ontvang niet buiten het hotel. De landen waar ik over praat zijn Belgie , Duitsland, Zweden, Oostenrijk en Kroatie.
Ik hoor zeer veel kl;achten hierover en heb al vernomen dat velen hierom bij Simeo weg zijn gegaan.
Er is geen winkel die mij iets hierover kan uitleggen en de antwoorden via mailverkeer zijn te algemeen en veel te commerciel.
Ik denk er aan Simeo hierom ook te verlaten.
Ik ontvang alleen hoge rekeningen en heb in het buitenland geen verbinding.
Graag een juist antwoord.

MVG
M. Joop Mul
icon

Beste antwoord door Angela 20 April 2016, 09:57

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De oplossing van het probleem zou wel eens veel eenvoudiger kunnen zijn dan je denkt: ga naar Mijn Simyo en kijk of bellen naar en in het buitenland AAN staat, en ook of mobiel internet in het buitenland AAN staat. Mobiel internet in het buitenland werkt overigens alleen als je een sim-only abonnement hebt. Niet met prepaid dus.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ATB Consult,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je zo ontevreden bent op dit moment. Dat je graag een verbinding wilt in het buitenland kan ik begrijpen. Je geeft aan dat je hier veel klachten over hoort. Dit klinkt mij helemaal niet bekend in de oren als ik eerlijk ben.

Scotsman wijst je hier al naar het belangrijkste punt. Jij hebt de optie 'Internet in het buitenland' via Mijn Simyo uitstaan. Hierdoor kun je geen connectie maken met het netwerk. Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, kun je de optie aanzetten. Als je hierna je telefoon uit- en aanzet, kun je gebruik maken van het netwerk in het buitenland. Laat je weten of het lukt?

@Scotsman, bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Angela

Reageer