.

Beantwoord

Waarom heb ik nog steeds geen internet nadat ik de toestelhulp heb doorgelopen?

  • 1 January 2024
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Goedenavond,

Mijn internet werkt niet in het buitenland. 
Ik heb de instellingen op het mobieledatanetwerk aangepast, de APN, gebruikersnaam en wachtwoord zoals op de site staat aangegeven. Helaas zonder resultaat. Ook heb ik de telefoon opnieuw opgestart. 
 

Verder heb ik handmatig operators geselecteerd. Ook dat hielp niet. 
 

Wat kan ik doen zodat het gaat werken?

 

Dank,

Albert

 

icon

Beste antwoord door Amy 2 January 2024, 11:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Albert77,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen internet hebt in het buitenland! Heb je ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Vaak lukt het hiermee om een verbinding te krijgen. 

Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de dataroaming van de simkaart. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? Ik hoor graag of het hierna lukt om een verbinding te krijgen. 

Groetjes,
Amy

Dank Amy, 

De telefoon heb ik tenminste 10 minuten uit gehad. Op dit moment ben ik niet meer in het buitenland. Ik kan helaas nu niet beoordelen of het is opgelost. 
 

Mochten de problemen zich weer voordoen dan meld ik me weer. 
 

Vriendelijke groet,

 Albert

Ook hier geen internet nadat alles is doorlopen. Maar niet alleen in het buitenland. Ook niet buiten wifi bereik. Ook een nieuwe simkaart geplaatst enz

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hinke60,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen internet hebt! Welke melding krijg je te zien? Heb je ook alle stappen van de toestelhulp al doorlopen? Zo niet, dan mag je met name even de stappen doorlopen voor '’Netwerk handmatig selecteren'’ en '’Internet handmatig instellen'’. 

Ook heb ik voor nu een reset uitgevoerd op de internetoptie van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? Ik hoor graag of je hierna weer een internetverbinding hebt! 

Groetjes,
Amy

Reageer